Nový tým, nový výzva...aneb jak si povede U.D Pajara-Playas de Jandia

02.12.2013 23:16

Tímto vám představuji nový tým a jeho manažera, který se bude účastnit místo Lopiku Geos cupu. "Jmenuji se Honza, je mi 25 let a MIFĚ se věnuji více jak 8 let. Vyzkoušel jsem mnoho online manažerů, ale jediná MIFA se mi natolik zalíbila, že jsem ji nepřestal ani na chvíli hrát a v současné době je to jediný manažer, který hraji. Název týmu je inspirován skutečným týmem z Kanarských ostrovů, který působil ve španělských soutěžích. Bohužel v roce 2011 zkrachoval. Jedná se o můj druhý tým, který jsem si na MIFĚ založil. Ze začátku jsem působil hlavně ve 4. lize, následně jsem se stal stabilním týmem 3. ligy. V současné době hraji druhou ligu, kterou bych již chtěl na nějakou dobu udržet. Moje předchozí druholigová účast totiž měla trvání pouhých dvou sezon."

Zpět